Cyberlaw

 

Blog

Puțin despre PARODIE, mai mult despre REMIXARE

Nu poți să spui remixare fără să te gândești la “Read my lips” a lui Soderberg! Mă refer la varianta Endless Love, susținută atât de emoționant de Bush și Blair. De fapt nu spun eu asta ci Lawrence Lessig în Remix, o carte pe care tot o răsfoiesc și din care tot culeg, extrag, învâț, mai ales în perioada asta… Răspunde

Take one, TAKE TWO, Take All of them

Știu că nu se face să vorbim de reușite înainte de lupta finală, DAR, fiind un caz atât complex, în care sunt implicate o mie de mărci (glumesc, doar 20 și alte nu sțiu câte nume comerciale), consider că mă pot lăuda. Am susținut și argumentat acțiunea Rock Star Interactive s.r.l. împotriva gigantului Take Two și nu mi-a părut rău… Răspunde

You can fight back

Citeam la începutul săptămânii trecute despre turnura neașteptată a unei notificări, una dintre sutele de mii sau milioanele care se trimit/primesc zilnic și prin care se solicită eliminarea conținutului de pe Youtube. Articolul evidențiase destul de bine prin titlu “o companie de discuri începe o luptă împotriva cui nu trebuie” și prezenta demersul inițiat de Liberation Music împotriva lui Lawrence… Răspunde

Distinctivitatea mărcilor

Dacă ați fi o companie mare, ce activează în mod special în industria de divertisment și online, nu v-ar plăcea să fiți corelați cu niste vedete, staruri? Și pentru a fi într-adevăr identificați ca având niște servicii de excepție, nu v-ar fi la îndemână să vă înregistrați o marcă precum “STAR TV” ori “STATURI ONLINE” sau pur și simplu “STARURI”?… Răspunde

Fake figurative trademarks sau mărci figurative NON-figurative

Speță: Marca “manhood - arta de a fi barbat” este înregistrată ca marca verbală pentru clasele 35 si 41. Marca ulterioară “manhood expo” cu element figurativ, cerută spre înregistrare tot pentru clasele 35 și 41, este contestată de marca “manhood -arta de a fi barbat” cu următoarele susțineri: - mărcile prezintă un grad sporit de similaritate conceptuală și vizuală datorită… Răspunde

Facebook Privacy Policy

Mă distrez din când în când cu terms and conditions, îmi delectez și activez mintea cu dichisurile avocaților care au lucrat pentru Facebook, Instagram ori Apple atâtea fascinante modele de frazeologie juridică de bun gust și bună inspirație. Mai ales de bună inspirație. Și mă opresc la Facebook Privacy Policy în care stocarea datelor cu caracter personal este enunțată prin… 3 răspunsuri

Noi termeni de contractare Instagram

Salutare tuturor! Dupa ce am promis sau v-am promis ori MI-AM promis de atatea ori sa scriu despre retentia datelor, WTCI, ??????? si cate altele si dupa ce, oricare dintre aceste demersuri s-a blocat sau a esuat din varii si private motive, m-am hotarat sa spun DA copyright-ului, primei iubiri, cum s-ar spune. M-am oprit la copyright si mi-am permis… Răspunde

Faceti email marketing nu SPAM

N-am crezut ca voi ajunge sa ma inversunez vreodata pe tema SPAM, de fapt pe vreun expeditor de comunicare electronica nesolicitata, pe vreun spammer cum se zice. Mi se parea inutil si, pentru a nu se intelege gresit, n-am crezut ca nu poate fi eradicat spam-ul ori ca nu trebuie limitata/combatuta o astfel de activitate, pentru ca ar fi fost… 4 răspunsuri

Articol non juridic

Cea mai mare problema cu care ma confrunt cand scriu un articol este titlul. Titlul trebuie sa fie perfect, titlul trebuie sa atraga, si mai nou, titlul trebuie sa fie indexabil, adica mare atentie cum il scrii pentru ca este posibil sa il scrii degeaba. Poate veti rade sa aflati ca efortul si timpul folosit pentru scrierea unui articol se… Un răspuns